Regulamin sprzedaży sklepu internetowego www.gra-pegasus.pl
Postanowienia ogólne.
-
- Sklep internetowy dostępny pod adresem http://www.gra-pegasus.pl jest prowadzony przez firmę:
CAMILS.PL EWA WIJAS ZAGRABOWICKA 21 25-825 KIELCE zwaną dalej Sklepem: www.GRA-PEGASUS.pl
- Sprzedaż odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem Internetu w formie umowy zawieranej na odległość, pomiędzy składającym zamówienie, zwanym dalej Klientem, a Sklepem.
- Przed złożeniem zamówienia w Sklepie, Klient zobowiązany jest zapoznać się z niniejszym Regulaminem. Złożenie zamówienia w Sklepie jest równoznaczne z zapoznaniem się przez Klienta z Regulaminem i zaakceptowaniem jego postanowień.
- Złożenie zamówienia w sklepie internetowym oznacza zaakceptowanie postanowień niniejszego regulaminu w brzmieniu z dnia złożenia zamówienia.
- Sklep internetowy dostępny pod adresem http://www.gra-pegasus.pl jest prowadzony przez firmę:
Składanie i realizacja zamówienia.
-
- Zamówienie w Sklepie składa się drogą elektroniczną za pomocą formularza (koszyka – elektronicznego) dostępnego na witrynie: www.gra-pegasus.pl
- Dla przeprowadzenia transakcji zakupu niezbędne jest podanie w Formularzu właściwych i prawidłowych danych osobowych Klienta. Jedynie podanie prawidłowych danych przez Klienta umożliwia realizację zamówienia poprzez kontakt z Klientem oraz dostarczenie Klientowi zamówionego towaru. Za przypadki błędnego podania danych przez Klienta, Sklep nie ponosi odpowiedzialności.
- Sklep zastrzega sobie prawo weryfikacji dokonanego zamówienia oraz jego anulowania w przypadkach uzasadniających wątpliwość co do jego rzetelności.
- Sklep zastrzega sobie prawo odstąpienia od realizacji zamówienia, w wypadku gdy dane podane przez klienta w Formularzu, są niepełne (brak imienia, nazwiska, adresu, adresu e-mail lub numeru telefonu), lub gdy dane podane przez Klienta są nieprawidłowe.
- Zamówienia można składać w Sklepie 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Zamówienia składane w soboty, niedziele i dni ustawowo wolne od pracy rozpatrywane będą w chronologicznej kolejności ich złożenia, w pierwszym dniu roboczym, następującym po dniu, w którym zamówienie zostało złożone.
- Klientowi zostanie przesłana informacja na adres e-mail podany przy składaniu zamówienia o przyjęciu zamówienia do realizacji.
- Według wyboru Klienta za zamówiony produkt można zapłacić przelewem bankowym, kartą płatniczą lub przy odbiorze przesyłki pocztowej (kurierskiej) w opcji za pobraniem.
- W przypadku wybrania płatności w formie przelewu bankowego lub karty płatniczej towar zostanie wysłany dopiero po zaksięgowaniu na rachunku bankowym Sklepu wpłaty pełnej kwoty za zamówiony produkt powiększonej o należne koszty wysyłki.
- Zamówienia z formą płatności z góry, które nie są opłacone w ciągu 1-go miesiąca od daty ich złożenia będą anulowane.
- Sklep prowadzi sprzedaż w formie tradycyjnej pudełkowej (wysyłając do Klienta zamówiony produkt za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej).
- Sklep pobiera zryczałtowane opłaty związane z kosztami wysyłki zgodne z cennikiem.
- Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców Sklepu. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest niezwłocznie informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia), o której drogą elektronicznie powiadamia Sklep.
- Wszystkie ceny produktów oferowanych na stronie internetowej Sklepu są podawane w Polskich Złotych oraz zawierają podatek VAT.
- Każdy zakup w Sklepie dokumentowany jest wystawionym przez Sklep odpowiednim rachunkiem.
- Sklep nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostarczeniu przesyłek przez Pocztę Polską bądź Firmy Kurierskie. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki, powstałych podczas transportu, będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkodowego podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki.
- Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania zmian w ofercie, wycofania poszczególnych towarów bez uprzedzenia oraz przeprowadzania akcji promocyjnych na stronach Sklepu. Zmiana cen nie dotyczy zamówień przyjętych do realizacji.
- Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Sklep wyłącznie w celu realizacji zamówienia.
- Pod warunkiem wyrażenia zgody przez Klienta, dane Klienta wykorzystane będą przez Sklep ponadto w celu informowania go o nowych produktach i promocjach Sklepu.
- Dane osobowe Kupującego chronione są przez Sklep zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych. Dane nie są przekazywane, odsprzedawane ani użyczane innym podmiotom.
Zwrot zakupionego towaru.
-
- Zwrot towarów. Licencje anonimowe: zgodnie z „Ustawą z dnia 02.03.2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny”, można zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki, pod warunkiem, że zwracany towar nie jest zniszczony, kopiowany lub w żaden sposób użytkowany.
- CAMILS.PL
ul.Zalesie 27
25-820 KIELCE -
Klient dokonuje zwrotu na swój koszt. Sklep zwraca jedynie cenę produktu. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odesłanych za pobraniem. Licencje imienne: zgodnie z art. 10, ust 3 „Ustawy z dnia 02.03.2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny” .
Reklamacje
- Jeżeli zakupiony produkt zawiera wady, koszty jego odesłania przez Klienta w ramach reklamacji do Sklepu tradycyjną drogą za pośrednictwem Poczty Polskiej, pokrywa Sklep. Zgłoszona wada produktu jest przedmiotem badania przez serwis Sklepu pod kątem ustalenia przyczyny jej powstania i wykluczenia w tym zakresie winy Klienta.
- Reklamacja rozpoznawana jest przez Sklep nie później niż w terminie 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia reklamacji. O rozstrzygnięciu reklamacji Sklep informuje Klienta drogą elektroniczną na adres e-mail podany przez Klienta w Formularzu.
- Zgłoszenie reklamacji odbywa się poprzez kontakt z naszą firmą za pomocą działu kontakt znajdującego się na stronie internetowej Sklepu. Po przyjęciu Formularza reklamacji przez Sklep, Sklep odeśle na adres e-mail Klienta zaakceptowany Formularz reklamacji, który Klient powinien wydrukować i dołączyć do paczki wraz z reklamowanym produktem. Paczkę należy odesłać na adres:
CAMILS.PL EWA WIJAS ul. ZAGRABOWICKA 21 25-825 KIELCE z dopiskiem: reklamacje
- Sklep nie przyjmuje paczek wysłanych za pobraniem.
- Reklamowany produkt powinien zostać odesłany do Sklepu wraz z oryginalnym opakowaniem.
- W przypadku stwierdzenia w toku postępowania reklamacyjnego nieuzasadnionego odesłania do Sklepu produktu niedotkniętego wadą, Sklep obciąży Klienta poniesionymi przez Sklep kosztami badania reklamacji oraz wysyłki paczki reklamacyjnej do Sklepu.
Pozostałe.
- W sprawach nieuregulowanych powyższym regulaminem stosuje się odpowiednie przepisy kodeksu cywilnego.